Minőségbiztosítás
A minőségbiztosítási célja, hogy a Főiskolán folyó oktatás, kutatás, művészeti tevékenység, valamint azokat segítő szervezeti egységek munkája a felsőoktatási elvárásoknak mindenkor megfeleljen, a kiadott oklevél, illetve tanúsítvány időtálló szakmai értékkel bírjon, illetve a Főiskolán folyó tudományos munka megfeleljen az akadémiai elvárásoknak. Emellett a minőségbiztosítás különös figyelmet szentel a Főiskolán dolgozó oktatók, nem oktató kollégák és a hallgató közötti párbeszédre, a kölcsönös megbecsülésre, a párbeszéd kultúrára.
A minőségbiztosítási rendszer működteti többek között az oktatási munka hallgatói értékelését (OMHV), a végzett hallgatóktól és a munkaerő piaci szereplőktől érkező visszajelzéseket (DPR), az oktatói tudományos előmenetelt valamint a Főiskola egyéb rendezvényeinek minőségbiztosítását.
A minőségbiztosítást szabályozó dokumentumok:
- Minőségpolitikai küldetésnyilatkozat, mely rögzíti az alapvető célokat és értékeket
- Minőségbiztosítási Szabályzat, mely leírja a minőségbiztosítási rendszer szereplőinek feladatait, jogköreit
- Kézikönyv, mely tartalmazza minőségbiztosítási eljárásokat, módszereket
- ESG 2015
Nyilvános beszámolók, elemzések
- Kollégiumi hallgatók véleménye 2022-23. I.félév
- Tanszéki munka értékelése 2022/2023 – összefoglaló
Oktatási Munka Hallgatói Véleményezése (összesítetett eredmények, hallgatói elégedettség):
OMVH 2022-2023 II
DPR- Diplomás Pályakövető rendszer (összesített eredmények, tanulmányok)
2021-ben végzett hallgatók munkáltatói felmérésének eredményei
2021 végzett hallgatói felmérésének eredményei
Néhány főiskolai rendezvény minőségértékelése:
Nyitott kapuk napja 2023. február 24-26.