Tanévkezdési információk a 2024 őszi félévben Győr

FELSŐBB ÉVES HALLGATÓKNAK
 
Tanulmányi ügyfélfogadás személyesen és telefonon: 
Kedden: 10.00-14.00
Csütörtökön: 13.00-15.00
Szeptember 7.  és október 5. szombati konzultációs napokon: 8.45-12.30
 
 
Bejelentkezés és tárgyfelvételi időszak a Neptun rendszerben:
Augusztus 31- szeptember 7.
 
 
Könyvtár elérhetőségei az alábbi linken:
 
Órarendek, naptári tervek elérhetőségei az alábbi linken:
 
 
A szombati konzultációs napokon a portaszolgálat 7.30-tól érhető el.
 
 
 
ELSŐ ÉVFOLYAMOS HALLGATÓKNAK
 
Adatellenőrzés
Kérjük, hogy a Neptun rendszerbe belépve, az Információ /Általános nyomtatványok menüpont alatt nyissa meg a finanszírozási formájának megfelelő beiratkozási lapját, és ellenőrizze az adatok helyességét. Fontos, hogy az adatok karakterre pontosan megegyezzenek az okmányaiban szereplő adatokkal! (pl. külföldi születési hely vagy lakcím esetén pontosan egyezzenek az adatok)
Amennyiben bármely adatában talál eltérést, kérjük, hogy a helyes adatokat küldje meg e-mailben a tanulmanyiosztaly@bjhf.hu címre, hogy az adatokat javíthassa a Tanulmányi Osztály.
 
 
Az augusztus 31. és szeptember 5-i beiratkozás részletes programja:
- a személyi adatok ellenőrzése és bevitele a Neptun rendszerbe (TAJ kártya, adókártya, személyi igazolvány és lakcímkártya bemutatása)
- iratkozási lap aláírása és leadása
a korábbi tanulmányokat igazoló eredeti bizonyítványok, oklevelek bemutatása
 
 
Az első félévben a tárgyfelvételt a Neptun rendszerben a Tanulmány Osztály végzi az első évfolyamosok számára, a további félévekben már a hallgató feladata lesz. Viszont érdemes barátkozni a felülettel, mert a vizsgaidőszakban már Ön fogja felvenni a vizsgákat, és a következő félévben a bejelentkezés és tárgyfelvétel is Neptunban történik. Emellett pedig neptun üzeneteket is kapni fog minden olyan fontos információról, ami a tanulmányait érinti, tehát emiatt is fontos, hogy többször is fellátogasson a Neptun oldalára.
 
Diákigazolvány igénylés
A diákigazolvány igénylést megelőző feladatok
Az okmányirodában/kormányablakban NEK adatlap igénylését kell kezdeményezni, a fénykép és aláíráskép felvételezéssel. Az okmányirodai NEK azonosító igényléséhez mindenképpen szükséges, hogy a kérelmező bemutassa a személyazonosításra alkalmas hatósági igazolványát (személyi igazolvány/útlevél/jogosítvány) és lakcímkártyáját. A NEK adatlapon szereplő NEK azonosító egy 16 karakter hosszúságú azonosító kód.
Igénylés benyújtása a Neptunban
A hallgató az Ügyintézés/Diákigazolvány igénylés menüpontban az „Új felvétel”lehetőség kiválasztása után kitölti az alábbi adatmezőket:
NEK-azonosító: a mezőbe kötőjelek nélkül kell beírni az okmányirodában kapott adatlapon szereplő NEK-azonosítót.
Igény típusa: a megfelelőt kell legördíteni (pl. első igénylés).
Képzés: automatikusan beíródik.
Cím: a hallgató lakcímkártyáján szereplő állandó vagy tartózkodási címet kell kiválasztani. Ha a kiválasztott cím nem egyezik a hallgató hivatalosan bejelentett (állandó vagy tartózkodási) címével, akkor az ellenőrzés során vissza lesz utasítva az igazolvány legyártása. Kérjük, ebben az esetben mindenképpen jelezzenek a Tanulmány Osztály felé.
Másodlagos intézmény: akkor kell tölteni, ha a hallgató párhuzamosan másik intézményben, vagy az intézményen belül másik telephelyen is folytat azonos tagozaton tanulmányokat, és ezt fel kívánja tüntetni a diákigazolványon.
Mentés gomb megnyomásával létrejön az igénylés, melyet az intézmény elektronikusan továbbít a Diákigazolvány Központ felé, amennyiben teljesülnek az igénylés benyújtásának feltételei. A hallgató az igénylés elektronikus továbbítását követően ingyenesen igazolást kérhet a diákigazolvány ügyintézőtől, mely ideiglenes diákigazolványnak minősül, és az igazolvány elkészültéig (de maximum 60 napig) érvényes. A folyamatban lévő igénylések státusza nyomon követhető a Neptunban az Ügyintézés / Diákigazolvány igénylés menüpont alatt. Az elkészült igazolvány a Tanulmányi Osztályra érkezik meg postai úton, és a diákigazolvány ügyintézőtől vehető át. Az igazolvány megérkezéséről a hallgató automatikus Neptun üzenetben kap értesítést.
 
Kötelező ügyfélkapu állami ösztöndíjas hallgatóknak
Felhívjuk figyelmét arra, hogy a magyar állami ösztöndíjjal támogatott képzésben részt vevő hallgatóval a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény értelmében 2015. szeptember 1-jét követően az Oktatási Hivatal elektronikus úton tart kapcsolatot. Ehhez a hallgatónak Ügyfélkapu azonosítóval kell rendelkeznie.
A magyar állami ösztöndíjjal támogatott képzés vállalt feltételeivel kapcsolatosan hozott hatósági döntések (egyenlegközlők, határozatok, végzések) és egyéb dokumentumok nem postai úton jutnak el a címzetthez, hanem a hallgatók számára lényegesen kényelmesebb, elektronikusan bárhonnan, bármikor elérhető módon a magyarorszag.hu oldalon található személyes Érkeztetési Tárhelyre kerülnek továbbításra.
Az Ügyfélkapu azonosítót bármely okmányirodában egyszeri személyes regisztrációval lehet igényelni. Az Ügyfélkapu létesítésére vonatkozó információkat ezen az oldalon (https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu/) megtekintheti.
 
 
Tanulmányi ügyfélfogadás személyesen és telefonon: 
Kedden: 10.00-14.00
Csütörtökön: 13.00-15.00
Szeptember 7. és október 5. szombati konzultációs napokon: 8.45-12.30
 
 
Órarendek, naptári tervek elérhetőségei az alábbi linken:
 
Könyvtár elérhetőségei az alábbi linken:
 
A szombati konzultációs napokon a portaszolgálat 7.30-tól érhető el.
 
 

Utoljára módosítva: 2024. 08. 23. 10:16

Eseménynaptár -
2024. szeptember

Intézményünk

A Brenner János Hittudományi Főiskola a Nyugat-Dunántúl egyik legrégebbi egyházi felsőoktatási intézménye, fenntartója a Győri Egyházmegye. A régióban a hitéleti, hittudományi, egyházzenei képzések és továbbképzések szellemi központja.

Főiskolánk legfontosabb küldetésének tartja a papnövendékek és a hitoktatók képzését. Célunk nemzedékről nemzedékre átörökíteni, hogy az Isten titka felé nyitott emberi gondolkodás logikus, szép, értelmes és igaz.

Főiskola Papnevelő Intézet Kollégiumok